duminică, 31 ianuarie 2010

Ce am mai făcut în ultimul timp

Pentru că nu am mai scris de foarte mult timp mă simt obligată să dau nişte lămuriri:

1. Mi-am găsit într-un final stăpân pentru starea de sclavie mult râvnită de majoritatea bucureştenilor (numai că de data asta sunt un sclav cu mult mai multe libertăţi). E o boală gravă, dar va trece în curând.

2. Am început o muncă asiduă la un site de travel...pentru călători, nu turişti. Pot să zic fără modestie că va fi ceva jmeker (încă nu e că nu avem destule postări), dar fiţi pe fază - adică abonaţi-vă şi voi la un RSS sau newsletter - Nomadic Lifestyle

3. Mi-am luat şi eu în sfârşit un aparat foto mai de Doamne-ajută, după ce mi l-am uitat pe ultimul în WC la un muzeu din Atena, aşa că am simţit nevoia să îmi fac un blog pentru a-mi împărtăşi operele şi pentru a vedea dacă evoluez totuşi cu timpul.. Aici linkul

Toate acestea fiind zise...enjoy! :)

Niciun comentariu: